Edit 6.7. Viimeinen paketti on myös nyt päivitetty  :)

Olen mukana tänä vuonna kivassa pienessä 10 hengen synttäriswappiporukassa ja voi tätä onnen päivää kun omat synttärit osuvat kohdalle :) Vanheneminenkin tuntuu ihan hauskalta kun on paljon pieniä paketteja avattavana :D

Olen aivan Onnesta soikeana näiden pienien ihanuuksien kanssa!

Kiitos kaikille teille!

Tässä kuvia kaikista niistä upeiluista, joita postipoika koko viikon laatikkoon kantoi :)

Heleenalta tuli niin kaunis matto, että aivan pyörryttää. Tämä on tehty vielä NIIN tiheälle kankaallekin, että HUH! Ihan mieletön.

Ainolta ja Maijalta saapui lähetys jossa oli toinen toistaan henkeäsalpaavampia asioita..

Tuohikori on aivan kuin oikea! Ja tuo vihreä matto on NIIN minun värinen ja makuinen ettei voisi paremmin osua!

Nämä tuiki tarpeelliset pakkaukset täydentävät ihanasti Väinölän valikoimaa. Tuulahdus 50-luvulta :) Tässä näkyy myös hiukan tuo pellavan sävyinen matto, joka on just eikä melkein Välitalon värimaailmaan!

Mutta katsokaapas näitä!!!! En vaan voi käsittää miten joku VOI tehdä tällaiset.. mutta olen kyllä ikionnellinen siitä että ne on nyt minun ja ne on vielä vihreät!! :)

Mirjalta tuli kertakaikkisen upeita massailuja...

Nuo heinänkorret marjoineen veivät kyllä sydämeni.. ihmeellistä miten joku saa kaikesta ihan aidon näköistä ja täydellistä!! Nyt kyllä tekee mieli kulhollista mustikoita!! :)

Heli oli ommellut tilkkutäkin joka on kyllä ihan mahtava! Aivan minun värit ja NIIN pienet palat joita ei kyllä minun hermoillani ommeltaisi lainkaan.. olen aina ihaillut Helin ompelutaitoja ja tämä on kyllä livenä NIIN mykistävä!

Helin paketissa olevat suloinen peli ja kirja myös lähikuvassa.. menevät heti Väinölän lastenhuoneeseen. :)

Marjatan talosta saapui mielettömän kaunis kukkalähetys ja olkalaukku, josta toivoin heti että kunpa tämän saisi myös suurennettua! Aivan mielettömän kaunis!

Ihana ihana yksityiskohta kassissa on nuo pienenpienet virkatut kukat!! Ja kukkakori on aivan täysin minun värimaailmaani sopiva.. ah!

Lotalta tuli kenkiä keräilevälle "Välitalon tytsälle" aivan mielettömän ihanat saapikkaat! Paketissa oli mukana myös lävistin, jota Lotta tiesi minun etsineen joka paikasta, tämä tulee tarpeeseen!!!

On nämä kyllä ihan täydelliset!

Marja oli tehnyt upean, upean maton!! Nyt on jo parikin vaihtoehtoa tämän sijoituspaikaksi :) Ja itsetehty ihana kortti!

...lisäksi paketissa oli marimekon kivi-tuikkuja.. mistä ihmeestä nämä on tehty? Ovat aivan kuin oikeita! Ja pienenpieni suloinen enkeli, jolle on HETI paikka.. sekä ihana tuohikori, mukana oli myös koruosa, nauhaa ja pitsiä.

Virpi Kurjenpolvesta lähetti minulle tällaiset hengästyttävän ohuenihanat virkatut verhot! Voi että on KAUNIIT!

Kyllä minua nyt on hemmoteltu.. voi hyvä tavaton!

This is my birthday and I got these LOVELY presents from my dollhouse friends....