Johanna haastoi minut kertomaan seitsemän faktaa itsestäni.

No tässäpä näitä:

1. Mielestäni tärkeimpiä asioita maailmassa ovat rauha, rakkaus, hellyys ja hyvyys, ja ennenkaikkea tasa-arvo eli olen aika hippi ;)
2. Rakastan perhettäni yli kaiken
3. Olen intohimoinen käsitöiden tekijä, nykyisin tosin mittakaavassa 1:12.
4. En kasva koskaan niin isoksi että muuttuisin tylsäksi.aikuiseksi. Tykkään hirveästi sarjakuvista ja scifi-leffoista. Mitä omituisempia örkkejä, sen parempi.
5. Musiikki on minulle tärkeä juttu. Vanha jazz ja blues kolahtavat. Mutta myös uudemmat jutut.. Levykaapista löytyy Billie Holidayta, Nina Simonea, George Michaelia, Beatlesia, Belafontea, Elvistä, Hectoria, J.Karjalaista.....
6. Olen heikkona vanhoihin moottoripyöriin ja sen taudin tartutin mieheenikin heti tutustuttuamme. Omistan Jawan ja haaveilen BSA:sta.
7. Olen pienestä asti tykännyt piirtää ja se onkin sellainen juttu, että vaikka mikään muu ei kiinnostaisi, niin piirtämiseen en kyllästy koskaan.