Olen ollut Väinölän lelukaupan kimpussa jo pidemmän tovin ja nyt alkaa huone hahmottumaan, muutamia hyllyjä vielä puuttuu ja niille tulevat pikkuesineet.

Tässä kuitenkin yksi pikku kurkistus tulevaan lelukauppaan.

1955125.jpg

Kiittäisin nyt myös samalla kaikkia teitä jotka niin ihanasti puhuitte arvonnassa tästä blogistani :) On todella mukava kuulla, jos olen jotakin voinut kanssa harrastajille omalla näpertämiselläni antaa :)

Myös valokuvistani kyseltiin ja niitä kehuttiin. Olen lähinnä vaivaantunut ja punainen, sillä en omaa minkäänlaisia kuvaajan taitoja. Käytän ihan normaalia digipokkaria perusasetuksilla kuvieni ottamiseen. En ymmärrä valotuksista ym. yhtään mitään ja kuvankäsittelytaitonikin rajoittuu siihen että osaan laittaa kuvaan kehykset ja nimmarini, eli rajaan jo kuvatessa niin että sitä ei tarvitse muokata.

Nyt käytössäni on Panasonicin Lumix DMC-FZ7 ja aiemmin olen kuvat napannut pienellä Canonin PowerShot A550:llä joka mulla vieläkin on käytössä, koska talon sisältä on vaikea ottaa isolla kameralla kuvia. Tuon Panasonicin olen ajatellut myydä, eli jos joku on kiinnostunut niin meiliä voi laittaa.. haaveilen ostavani joskus vielä digitaalisen järjestelmäkameran :)

Sitten pikku mainostus.. laitoin huutonettiin.. ja laitan tässä muutaman päivän aikana, kaikenmaailman nurkkiin jäänyttä nukkekotitavaraa, omien kätten töitä ja aika läjän nukkekotikirjoja.

Tästä pääset kohteisiini

Little picture from my new toy store.. still work to do until it is finished..