Teen Väinölän alakertaan lelukauppaa ja viikonloppuna sain sinne jotakin pientä hyllyn täytettä aikaiseksi. Kovasti on puoti vielä kesken, eikä kuvia ole vielä laittaa, mutta kun Heli kysyi kirjaa, jossa on leluja nukkekotikokoon, niin ajattelin nyt laittaa kuvat näistä tuon kirjan ohjeilla tehdyistä jutuista.

Nyt on rauhallista aikaakin istua koneella kun pojat lähti kalaan.. jaa miksen lähde itse? Kerronpa pienen tarinan. Olen käynyt kalassa tosi paljon Esan kanssa.. ja verkkojakin ollaan laskettu.. tietenkin minä sousin aina kuulemma ihan väärään suuntaan.. mutta paras tapaus oli se, kun kalastimme suolammella ja tipahdin suonsilmäkkeeseen.. (tai joku sen tapainen.. niin kuitenkin että jalka oli ihan jumissa siellä) huusin että: "Esa, tuu vetään mut pois, en pääse itte" arvatkaa mitä se vastas?  " En mää voi! Mulla on HAUKI perässä!" No onneks oli Esan veli mukana ja se veti mut sieltä veks.. olisin siellä varmaan vieläkin..meillä katsokaas laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen :D On se siitä saanut kuullakin.. hih..

Niin.. niitä lelujen kuvia.. tai pelejähän nämä..

1693295.jpg

1693297.jpg

1693294.jpg

1693298.jpg

Kirja on siis: Jane Harrop: Toys and Games, (Do-It-Yourself sarjaa) Mun mielestä kivoin tän sarjan kirjoista. Tosin.. minähän olen leluhöperö muutenkin, niin vetoavathan ne pienemmässäkin mittakaavassa :)

These little games are made for the toyshop in Väinölä.
I found the idea from the book: Jane Harrop: Toys and Games.