Minulla on ollut jo toistakymmentä vuotta osa tästä muumiperheestä. Nyt Esa löysi mulle puuttuvat muumipeikon ja muumipapan.. ihanaa!

Esa oli nähnyt nämä lauantaina avaijaisiaan viettävän kirppiksen ikkunassa perjantaina ja olin ihan tulisilla hiilillä.. no mun armas sitten jonotti kiltisti aamulla jo 20 minuuttia ennen kuin kirpputori avautui, jotta varmasti saa nämä minulle ostettua :)

Näille ajattelin tehdä oman pikku talon. Kokeilinkin jo hiukan.. 1:24 mittakaava on aika sopiva. Onko näitä tehty muita hahmoja? Tietääkö joku?

Muumipappa jo suukotti muumimammaa hellästi poskelle ja pahoitteli, että ero on kestänyt myrskyisän laivamatkan vuoksi näin kauan...

These moomin characters will have a little house. My husband is so lovely and bought couple of these for me..and now I got a family.