Teitä lukijoita on jo melkoinen määrä :) 

On niin hassua ja kivaakin nähdä pisteitä pitkin maapalloa. Olen myös kovin otettu niistä kaikista ihanista sähköposteista, joita minulle on pitkin maailmaa tullut. Tuntuu uskomattomalta että minun pikkuruiset mini-kokeiluni kiinnostaa näin monia :) Tässä blogissa kun ei juurikaan esiinny mitään kovin järkevää eikä koskaan mitään ihan oikeata käsityötä :D

Pidetäänpä pieni jouluinen arvonta ennen kuin joulukalenterin luukkuja pääsee availemaan :) Joulukuussa pyrin päivittämään luukut blogiin päivittäin.

There is quite many of you.

It is so nice to view points along the globe. I am also very happy about the wonderful emails that I have received throughout the world. It seems incredible that my tiny mini-experiments is interesting so many people :) Lets get a little lottery before the Christmas calendar, In December, I will try to update my blog every day.

Tässä arvontavoitto. Here is the prize for the lottery.

Olisi kiva kuulla millainen nukkekotiprojekti Sinulla on?

It would be nice to hear what kind of dollhouse project You have?

Jätä siis kommentti ja olet mukana arvonnassa :)

You can take part by comment (comment=kommentoi, name=nimesi, e-mail=sähköpostiosoitteesi, web address=kotisivusi osoite and click kommentoi) under this writing or send me an e-mail.

I can also send the package for the outlands, if you are winning  from somewhere else than Finland. I will pay the postage costs so this lottery is free for you :)


Please leave your name and some address that I can catch you if you are the winner.

Arvonta sulkeutuu 30.11. klo 12:00

I will pick up the winner  30.11. klo 12:00