Useammassa blogissa olen ihaillut pitkään vanhoja radioita ja pitihän sitä yksi tehdä Väinöläänkin. Tämä on tällainen hyvin yksinkertainen ja pelkistetty malli, mutta Leenalle passaa ihan hyvin.

1616176.jpg
Tein radion jalavasta ja lakkasin kirkkaalla spray-lakalla.

1616175.jpg
Radio löysi paikkansa Leenan huoneesta.

1616174.jpg
Tässä kuva vielä Leenan ja hänen kihlattunsa Timon yhteiselosta..

Kävin muuten ostamassa sitä hamppuvoidetta. Myyjä kertoi että tuoksua on, mutta häipyy lähes saman tien käsiin hieromisen jälkeen..no olen nyt pessyt kädet ainakin 7 kertaa sen jälkeen kun voidetta laitoin ja vieläkin käy haju aivoihin asti, eli ei taida olla mun juttu :) (=päänsärky)

Ei ole ensimmäinen kerta kun äitini saa rasvatuubin kun en ole sitä voinut käyttää, eli kiikutan tämän hänelle. Olen erittäin haju-yliherkkä.. höh.. mitähän hyötyä siitä hyvästä hajuaistista edes on? Töissä on lähinnä vitsi kun haistan kaikenmaailman sellaisia hajuja joita kukaan muu ei edes huomaa. Raskausakoina olin tämän asian suhteen vielä ihan mahdoton, haistoin niin kaukaa kaikkea että en edes itse uskonut voivani haistaa. Kerrankin köröttelin töihin ja edessäni ajoi lada.. nuuskuttelin että jostain tulee mennen-partaveden haju.. heh.. se haju hävisi kun lada kääntyi edestä pois..taisi lada-kuski olla laittanut aamulla reippaammin partavettä..että sillai..

Olisikohan tämä lahjakkaan kokoisen nenäni ansiota vai sitä että astma ylikorostaa tätä aistia, vai onko aina joku aisti vain vahvempi jos toinen on heikko (huono näkö). hmm.. siinäpä minulla on pohdittavaa illaksi :D

Onko lukijoissani muita sellaisia, jotka reagoivat voimakkaasti "tuoksuihin"? Siis nimenomaa tuoksuihin.. lantatunkion vieressä kyllä kestän, mutta voimakas hajuvesi tai partavesi, puhumattakaan tupakan hajusta, on ylivoimaista...

I made that little radio from elm.