Olen nyt värkkäillyt osto ja myyntiliikettä ja nyt olen sinne tehnyt myös kalusteita.. sellaisia, joita olen suunnitellut jo pitkään, mutta joille ei ole ollut paikkaa..

Ensimmäiseksi valmistui tällainen sohva:

1417659.jpg
Sohvan päällä olevat vesselit olen saanut Hallahovin Miialta.

1417664.jpg

1417663.jpg

1417662.jpg

1417654.jpg
Tyynyn päällinen on virkattu ohuesta DMC:n virkkauslangasta. Malli omasta päästä.

1417656.jpg
Selkänojaan veistin mattoveitsellä kuvioita.. voi kunpa saisi pienet veistoraudat, että voisi veistää ihan oikeita koristeleikkauksia..

1417657.jpg
Hioin sohvan kuluneeksi.. tuolla osto- ja myyntiliikkeessähän on kaikki hiukan kulahtanutta..

1417658.jpg

Alla oleva arvonta on vielä auki, joku kyseli, näkyykö sähköpostiosoite, jos sen kenttään syöttää. Ei näy julkisesti, vain minulle blogihallinnassa.

Here is sofa that I made from birch with jigsaw. I am going to make a new room for my dollhouse. The second hand shop, which is selling furnitures and all kind of old items..