Tässä nyt kuvapläjäys Osto- ja myyntiliikkeestä.. joku näitä kuvia pyyteli. Huone ei kyllä ole vielä läheskaan valmis.. verhot puuttuvat, hyllyt seiniltä, jopa listoitus on kesken.. En vain malttanut olla testailematta huonekaluja paikoilleen :) Olen myös samalla testaillut uutta kameraani ja tämä uusi tuttavuus on vaatinut paljon verta hikeä ja kyyneliä.. no ei nyt ihan, mutta lähes kaikki säädöt olen kertaalleen saanut sekaisin ;)

1428319.jpg
Tässä koko kuvaa sekamelskasta..

1428309.jpg

Nurkassa oleva kaakeliuuni on tuikku-uuni ja pitkään olin jo sitä mieltä että sille ei tästä talosta löydy paikkaa.. ainoat korkeat huoneet kun ovat nämä alakerran myymälätilat. Tänne en ollut suunnitellut mitään kamaria, jonne se olisi passannut.. mutta voihan osto- ja myyntiliikkeenkin nurkassa tuollainen nököttää :) Luukut tein kuparista ja sisälle upotin takkasydämen, johon tulee hehku.

1428545.jpg

1428335.jpg
Sohvalla oleva nalle on Euro-minis.. tyyny itse virkattu.. sohvan esittelinkin juuri tuossa aiemmin, sen olen tehnyt koivusta.. Takana olevat taulut on leikattu panoraama kortista kolmeen osaan ja kehystetty..

1428559.jpg
Sohvan takana Bodo Hennigin kamera..

1428322.jpg
Pesulipasto oli myös juuri esillä blogissani, sen olen siis tehnyt jalavasta ja koivusta..

1428332.jpg
Tämä pöytä on 40-luvulta. Pöydän päällä Tiinan virkkaama liina ja muitakin aarteita :)

1428331.jpg
Esalta saamani Esson tankkiauto sekä kummitytöltäni saama pieni vanha Ludbyn keinutuoli. Sermi on sahattu vaahterasta.

1428328.jpg
Tämän lipaston olen tehnyt jalavasta ja liinan olen virkannut ohuesta virkkauslangasta..

1428325.jpg
Keinuheppa löysi tiensä tänne myymälän puolelle.. alunperin sen paikan piti olla lastenhuoneessa, mutta se on jo niiiin täynnä.. Hepan olen tehnyt jalavasta..

1428492.jpg
Sohvan alla pilkottava suloinen pieni rekka on myös Esan aarteita..

1428324.jpg

1428323.jpg
Peili ja pöytä on tehty visakoivusta, pöydän päällä oleva radio on ostettu Tukholmasta.

1428311.jpg
Nämä ovat ilmeisesti vielä hinnoittelematta.. ai niin.. pitäähän mun tehdä pikkuruisia hintalappuja tavaroihin roikkumaan ;)

1428310.jpg
Herra ja rouva Ylevä :)

This room is not finished.. I just can't wait until I get the missing parts for roof etc. so I decided to test furnitures at their places.. This is going to be the second hand shop. And here I can put all those furnitures and miniatures I have made and which are without place in the house..