Olen aivan surkea neuloja ja oikeastaan olen aina inhonnutkin sitä hommaa.. nyt kuitenkin nukkekotiharrastuksen myötä olen huomannut että tämäkin taito pitäisi jotenkin hallita.. niinpä olen harjoitellut..ja harjoitellut..

Yleensä tulokset ovat menneet purettavaksi ja näytti kyllä tämä päiväpeitekin aivan kaamealta, kun sen päättelin. Laitoin sen kuitenkin mieltä katuen venymään ja kostutin sitä ja kappas.. ihan kelpo peite siitä tuli minun mittakaavassani, vaikka käsiala onkin epätasaista! Tämä on tehty helmineuleena, jonka äitini minulle opasti.. (oikeasti siis olen niin uuno että tällainenkin pitää oikein neuvoa) :D Myös Käspaikan sivut ovat oiva apu. Pitää siis reenata vielä paljon...

Lankana oli merseroitu helmilanka, jota meni kerän verran. Puikot olivat Addin 1.25mm. Tyyny on virkattu aikoja sitten..

I am terrible knitter. I have been practising and practising.. With this blanket  I used several evenings and it looked so ridiculous after I finsihed it. So I wet it and strech it and now it looks quite ok.. still rough.. Well I need to paractise more :) That little pillow is made long time ago..