Heippa..

Väinölä on siinä vaiheessa että yksi huone kaipaa vielä sisustusta. Olisiko kenelläkään ideaa tämän huoneen sisustamiseksi? Arvon kaikkien vastanneiden kesken jonkin itse tehdyn pikkupaketin + sille, jolta saan idean, joka antaa kipinän tehdä tämän viimeisenkin huoneen, lähetän paketin myös :) Alemmassa kuvassa on tuo huone ympyröitynä.

 

Sitten muuta asiaa.. olen saanut kevään mittaan aika paljon anonyymejä kommentteja ja tottahan toki nämä ovat usein niitä ei-niin-miellyttäviä.

Edellisen anonyymin lähettäjälle tiedoksi, että vaikka olisikin hyvää mainosta meidän nettikaupalle se, että teen blogikierrosta ja kommentoisin asiakkaiden blogeihin, ei kuitenkaan ole minulle tämän harrastuksen ydin. Minä kierrän niissä blogeissa, joista pidän ja kommentoin niihin, joihin minulla on jotakin sanottavaa, minulla on elämässäni muutakin tekemistä ja ihan oikeasti hyvin hyvin vähän aikaa netissä roikkumiseen. Voisinhan minä täällä blogissanikin mainostaa nettikauppaa alinomaa ja esitellä kaikki uutuudet.. sitä en kuitenkaan halua tehdä. 

No, alan olemaan hiukan ärsyyntynyt jo tähän anonyymirumbaan joka jostain syytä vain kasvaa kasvamistaan ja kun mitta tulee täyteen niin blogi hiljenee.

Jospa nyt kuitenkin saataisiin tämä yksi Väinölän huone vielä valmiiksi!